BIA HR continua seria workshopurilor dedicate carierei, de data aceasta adresandu-se studentilor inscrisi la programul de masterat Administrarea si Dezvoltarea Resurselor Umane din cadrul Facultatii de Administratie si Afaceri, Universitatea din Bucuresti.
Colegii nostri, Cristina Scarlatescu, Recruitment Manager si George Georgescu, Senior HR Business Developer, au oferit informatii pertinente si au impartasit din experienta lor in cadrul workshopului “Cariera ta in resurse umane” care a avut loc luni, 25 noiembrie. Evenimentul s-a axat pe doua teme principale:
Cum ne pregatim pentru un proces de recrutare de succes:
- Redactarea corecta a unui Curriculum Vitae;
- Importanta crearii unui profil de LinkedIn;
- Utilizarea canalelor de recrutare;
- Pregatirea pentru sustinerea interviului de angajare;
- Tips&Tricks pentru un interviu de angajare de succes
Ce inseamna o cariera in domeniul resurselor umane:
- HR-ul de azi versus HR-ul din trecut;
- HR-ul din realitate versus HR-ul din carti;
- HR-ul intern versus HR-ul dintr-o agentie de resurse umane;
- Internship-ul – o varianta excelenta pentru a incepe o cariera in resurse umane;
- Oportunitatile existente pe piata in domeniul resurselor umane.
Pe langa transmiterea de informatii concludente, workshopul a fost unul interactiv. Studentii, cu varste cuprinse intre 22 si 40+ ani, au adresat intrebari precum:
- Care este rolul intrebarii: Unde te vezi peste 5 ani?
- Cum putem sa ne imbunatatim anumite abilitati?
- Ce sanse de a se angaja au persoanele cu varsta trecuta de 40 ani?
- Ce abilitati trebuie sa aiba o persoana care alege o cariera in domeniul resurselor umane?
Scopul evenimentului a fost de a veni in intampinarea celor care se afla la inceput de drum in domeniul resurselor umane si de a continua implicarea BIA HR in societate (CSR) prin actiuni concrete de consiliere in cariera.
Te-ar mai putea interesa si:
Workshop “Primii pasi spre angajare”