Traseul profesional al fiecarui tanar incepe adesea inca din facultate, cand apare optiunea primelor joburi. Pentru a intampina studentii la inceput de drum in cariera, BIA HR a avut placerea si onoarea de a organiza workshopul “Primii pasi spre angajare” miercuri, 23 octombrie, in cadrul Facultatii de Administratie si Afaceri, Universitatea din Bucuresti.
Colega noastra Cristina Scarlatescu, Recruitment Manager BIA HR, a impartasit cateva dintre secretele unui proces de recrutare de succes, dar si care sunt actiunile necesare pentru a deveni un candidat competitiv pe piata muncii.
Studentii de astazi, profesionistii de maine
In cadrul workshopului au fost abordate urmatoarele teme, de interes pentru studentii si viitorii absolventi, doritori sa dea o nota practica teoriei acumulate in facultate prin accesarea primului loc de munca:
- Redactarea corecta a unui CV;
- Importanta crearii unui profil de LinkedIn;
- Utilizarea canalelor de recrutare;
- Pregatirea pentru sustinerea interviului de angajare;
- Tips&tricks pentru un interviu de angajare de succes.
Studentii si-au manifestat interesul prin intrebari punctuale si comentarii pertinente si au apreciat sfaturile si sugestiile colegei noastre si transferul de know-how. Workshopul “Primii pasi spre angajare” face parte din strategia mai ampla de responsabilitate sociala (CSR) a BIA HR, concretizata prin implicare la nivel social si consiliere in cariera.
Te-ar mai putea interesa si:
Ora sinceritatii: angajat vs angajator / candidat vs recruiter