Saptamana trecuta a fost dedicata evenimentelor online. Echipa de consultanti BIA HR a organizat, printre altele, si primul webinar dedicat celor interesati de facilitatile oferite de stat celor care se intorc la birou. In contextul ridicarii multora dintre restrictiile impuse de autoritati ca urmare a pandemiei covid-19, multi angajatori au ales sau au fost nevoiti sa redeschida birourile.
Intalnirea de joi, 16 iulie, i-a adus pe participanti alaturi de consultantii BIA HR – experti in legislatia muncii si cu experienta in domeniu de peste 10 ani: Cornel Anghel – Outsourcing Manager, Ioana Dobre – Consultancy Manager, Silvia Manolache – Senior Outsourcing Manager si Camelia Ifrim – Senior Payroll Consultant.
In cadrul evenimentului moderat de George Georgescu, HR Business Development Manager in cadrul BIA HR, participantii au discutat pe larg despre subiecte precum facilitatile si conditiile de acordare a acestora conform OUG 92/2020 si Legii 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea fortei de munca.
Participantii au aflat mai multe si despre procedura de accesare si obligatiile corelative pentru a beneficia de aceste facilitati si au adresat intrebari specialistilor BIA HR.
Celor care doresc sa ramana la curent cu ultimele noutati legislative le recomandam newsletter-ul legislativ BIA HR.