Suntem alaturi de tine de aproape 30 de ani, pentru a-ti oferi suport in business, pentru a face lucrurile mai bine si in acord cu noutatile legislative. Ne dorim sa ai mai mult timp pentru echipa ta si incercam mereu sa gasim cele mai bune solutii pentru a-ti optimiza activitatea, prin serviciile de payroll, administrare personal, recrutare, consultanta resurse umane. Vorbim mult prin intermediul mesajelor scrise ori la telefon si poate te intrebi cum suntem noi, oamenii din echipa BIA, cum am ajuns in rolul de acum, ce ne place si ce ne motiveaza in activitatea noastra, ce inseamna BIA pentru noi. Descopera povestile noastre in cariera!
Mariana Vaida – General Manager
M-am alaturat echipei BIA in anul 2007 in rolul de Payroll Manager, avand misiunea de a coordona activitatea departamentului de servicii externalizate de salarizare si administrare de personal, un departament aflat in momentul respectiv la o rascruce de drumuri. Venind in BIA dupa o experienta indelungata intr-o companie multinationala am apreciat spiritul antreprenorial si posibilitatea de a lua decizii foarte rapid.
Etapa cu etapa, urmand cursul firesc, asumadu-mi noi responsabilitati, invatand continuu si avand mereu langa mine o echipa pe care ma puteam baza, am evoluat de la Payroll Manager la pozitia de Outsourcing Director, odata cu implementarea unei noi linii de business, respectiv leasingul de personal. Din anul 2011 sunt Directorul General al grupului BIA.
Imi iau energie si motivatie din provocari, din inceputuri, dar si din continuitatea si longevitatea relatiilor cu partenerii nostri de business care ne acorda increderea lor.
BIA este locul unde gasesti oameni minunati, profesionisti desavarsiti, o echipa extraordinara care te duce cu gandul la o familie. Sunt onorata si mandra ca sunt parte a acestei echipe.
George Georgescu – HR Business Development Manager
Mereu m-am considerat un norocos si cred ca acesta este unul dintre motivele pentru care am ajuns sa imi intersectez viata cu BIA, la inceputul anului 2018. Am gasit aici o echipa extraordinara si profesionista, mi s-au deschis noi oportunitati de dezvoltare personala si profesionala, am invatat multe lucruri noi si am intalnit multi oameni deosebiti, data fiind natura activitatii.
Eu sunt George Georgescu, HR Business Development Manager, iar treaba mea este sa iti povestesc despre serviciile noastre profesionale de resurse umane si sa gasesc cea mai buna solutie pentru ca afacerea ta sa creasca si sa se dezvolte.
Silvia Manolache – SENIOR Manager
Dorinta mea de noi si mari provocari m-a indemnat, în urma cu 16 ani, sa imi schimb traiectoria profesionala si sa accept sa ma alatur unei echipe de profesionisti ce ofera servicii complete de resurse umane. Acum, dupa 18 ani de experienta in resurse umane, sunt convinsa ca a fost alegerea perfecta.
Va mai aduceti aminte ce insemna un calcul salarial acum 16 ani, cand foarte putini angajatori acordau abonamente medicale ca beneficiu si cand nici nu se punea problema de flexibilitate in raporturile de munca? Acum, activitatea de payroll si administrare de personal aduce foarte multe provocari, mai ales ca se deruleaza dupa o legislatie specifica, iar aceasta nu intotdeauna este armonizata.
Odata cu dezvoltarea mediului de afaceri, cu flexibilizarea muncii si diversificarea pachetului de compensatii si beneficii acordate angajatilor, activitatea de Payroll si Administrare de personal a devenit una foarte complexa. Specialistul în payroll trebuie sa cunoasca atat legislatia muncii, cat si fiscalitatea, legislatia specifica concediilor medicale, legislatia de taxare internationala etc.
Tocmai aceste provocari au contribuit la dezvoltarea mea profesionala, iar rezultatele m-au motivat sa continui pe acest drum, BIA devenind proiectul meu de suflet.
Andreea Dumitrescu – Senior Recruitment Manager
În anul 2007 s-a conturat un nou de department de recrutare in cadrul BIA si am ales in acel an sa fac parte din echipa, in rolul de recruiter. De-a lungul anilor am coordonat proiecte de recrutare, training si consiliere în carieră la nivel national si internațional. Sa lucrezi in fiecare zi cu oamenii este o adevarata provocare, responsabilitate si implinire atunci cand reusesti sa „plasezi omul potrivit la locul potrivit”.
BIA reprezinta pentru mine locul in care m-am dezvoltat profesional, unde am simtit ca oamenii conteaza si esti considerat partener de business.
Cristina Scărlătescu – SENIOR Manager
Prima mea interactiune cu BIA a fost in 2017, in calitate de candidat pentru o pozitie deschisa in cadrul unei companii din portofoliul BIA. Primul interviu a fost sustinut cu Andreea Dumitrescu, Senior Recruitment Manager BIA, iar discutia a fost atat de placuta si de deschisa, incat dupa cateva zile, i-am spus ca mi-ar placea sa lucram impreuna. Si a fost o alegere inspirata, care imi da motivatie zilnic.
Imi place mult echipa din care fac parte și modul în care isi desfasoara activitatea, cu pasiune si profesionalism. Aceasta abordare se resimte si in colaborarea cu partenerii nostri. Ma determina sa imi desfasor activitatea in acelasi mod si sa am satisfactii. Satisfactia ca am reusit sa ajut o persoana sa isi gaseasca un loc de munca, satisfactia ca am adus in echipa unei companii colegi profesionisti, dar si satisfactia ca oamenii respectivi contribuie la dezvoltarea business-ului. Adaug, de asemenea, si satisfactia de a cunoaste oameni noi care, de cele mai multe ori, reprezinta o sursa de inspiratie pentru mine.
BIA este mediul in care a continuat dezvoltarea mea profesionala; am simtit ca am crescut de la un an la altul, ca am reusit sa ma autodepasesc si sa ofer tot ce am mai bun. Prin comunicare deschisa, sprijin si respect, mi-a acordat multa incredere si libertate, pentru a-mi folosi abilitatile, competentele si inspiratia. BIA este pentru mine o calatorie intr-o continua evolutie, iar dorinta mea este sa-i faca fata mereu.
Cornel Anghel – SENIOR Manager
Acum 17 ani, la recomandarea unei foste colege, m-am prezentat la un test in cadrul BIA , de care am trecut cu succes. Pasiunea mea este activitatea de payroll si, mai ales, partea tehnica, pe care am ocazia sa o exersez ori de cate ori realizez implementarile pentru clientii noi. Am parte de provocari, dar si de satisfactia depasirii acestora.
BIA este echipa care imi ofera mereu sansa de a ma dezvolta in cariera si de a avansa. De la rolul de Senior Payroll Consultant (2007) am evoluat la Operational Supervisor (2012), iar din 2017 sunt Outsourcing Manager în cadrul BIA. Am devenit Expert în Legislatia Muncii și Responsabil sistem de calitate.
BIA este familia profesionala care se alatura si se armonizeaza atat de bine cu familia personala.
Ioana Dobre – Consultancy Manager
Fac parte din echipa BIA de mai bine de 14 ani. M-am alaturat colegilor printr-o conjunctura fericita, cunoasteam o parte din oamenii din echipa si stiam ca sunt buni profesionisti . In cei peste 14 ani de consultanta in domeniul relatiilor de munca, am intalnit situatii complexe care m-au ajutat sa cresc si sa avansez, sa invat continuu si sa acumulez experienta. Pe langa complexitatea proiectelor derulate, forta si sustinerea echipei BIA au contat foarte mult in dezvoltarea mea, intrucat la BIA am gasit un mediu propice dezvoltarii profesionale si personale, aceste aspecte fiind sustinute si chiar incurajate.
Iar motivatatia vine la sfarsitul unui proiect, cand vad multumirea si aprecierea clientilor fata de echipa noastra. Satisfactia lucrului bine facut imi da impulsul de a veni mereu cu noi idei si propuneri pentru business-ul tau.