Consultanta Resurse Umane

consultanta resurse umaneBIA a obtinut rezultate remarcabile in cei peste 25 de ani de activitate, iar aceasta ne-a ajutat sa devenim parteneri de incredere in cadrul unor proiecte de Consultanta Resurse Umane. Strategiile dezvoltate si implementate pentru partenerii nostri presupun, printre altele, activitati precum:

    • Intocmirea Regulamentelor Interne pentru companii din diverse domenii, conform nevoilor partenerilor si prevederilor legilor in vigoare;
    • Asistenta in redactarea contractelor individuale de munca sau a unor clauze specifice;
    • Oferirea de suport privind desfasurarea cercetarilor disciplinare;
    • Asigurarea de asistenta in negocierea cu reprezentantii salariatilor;
    • Suport in vederea intocmirii organigramei organizatiei;
    • Analizarea posturilor din cadrul organizatiei si redactarea fiselor de post;
    • Asigurarea de suport partenerilor pentru interpretarea punctuala a unor acte normative sau pentru punerea in aplicare a acestora;
    • Intocmirea si distribuirea informarilor cu continut legislativ catre abonati.

Echipa noastră de consultanți oferă soluții avantajoase pentru obținerea formularului A1 necesar salariaților detașați

Astfel, în cazul în care doriți ca salariații dumneavoastră să presteze activități în afara României (în spațiul UE) în calitate de detașați sau dacă aveți parteneri de afaceri cu care colaborați în baza unor contracte de prestări servicii, consultanții BIA HCS vă oferă suportul necesar în vederea obținerii formularului A1.

Precizăm că formularul A1 este un document ce poate fi folosit în statele membre ale Uniunii Europene/SEE/Elveția și atestă că sunt achitate contribuțiile sociale în statul unde este încheiat contractul individual de muncă (România). Astfel, prin obținerea unui formular A1 societatea angajatoare are posibilitatea de a achita contribuțiile sociale în România pentru toți salariații proprii care desfășoară activitate în altă țară membra UE, evitând obligația de a se înregistra în acel stat UE pentru plata contribuțiilor sociale.

 

Scrie-ne la biaoffice@bia.ro sau contactează-ne la telefon: +40.372.132.431 / +40.21.319.35.82


Strategia folosita in consultanta Resurse Umane: echipa dedicata si confidentialitate

Consultantii BIA desfasoara fiecare proiect nou dupa un plan agreat cu partenerul la semnarea contractului. Planul contine procedurile de lucru, termenele limita si responsabilitatile ce revin fiecarei parti.

Specialistii nostri au competente in diverse arii de activitate, astfel ca punem la dispozitia clientilor serviciile unui consilier juridic pe probleme de relatii de munca, ale unui specialist in recrutare si dezvoltare organizationala si/sau ale unui specialist in salarizare si administrare de personal.

Punem un mare accent pe confidentialitate si consideram ca parteneriatele presupun schimburi de informatii care nu trebuie facute publice. Tocmai de aceea tinem foarte mult ca informatiile pe care le impartasim sa ramana confidentiale si sa fie limitate la partile direct implicate in colaborarea contractuala.

Alege Oferta BIA HRStrategic

Sprijinim companiile in crearea unei structuri interne clare, functionale si aliniate cu obiectivele de business. Fie ca este vorba despre o companie aflata in expansiune sau in tranzitie, pachetul BIA HRStrategic ofera un cadru profesionist pentru definirea rolurilor, responsabilitatilor si evaluarii angajatilor.

Se adreseaza companiilor: aflate in dezvoltare, cu >10 angajati, care nu au un sistem clar de definire a rolurilor; companiilor care vor sa implementeze sau sa actualizeze structura organizationala; pregatesc o reorganizare sau vor sa atraga investitii si au nevoie de formalizare; intampina conflicte sau ambiguitati privind rolurile si responsabilitatile in echipa; vor sa implementeze un sistem de performanta bazat pe obiective

 

🧩 Servicii incluse in pachetul standard de Consultanta resurse umane:

✅ Analiza a structurii organizationale existente

– Interviuri cu managementul (1-2 sesiuni)
– Evaluarea fluxurilor interne de decizie si comunicare
– Identificarea blocajelor, redundantelor sau golurilor de responsabilitate

✅ Redesenarea structurii organizationale

– Propunere de optimizare (organigrama noua + logica functionala)
– Integrarea unor roluri esentiale lipsa (HR, logistica, QA etc.)
– Scurt plan de implementare graduala

✅ Creare fise de post (maxim 5 fise de post, la alegere)

– Definire de responsabilitati, relatii ierarhice si subordonare
– Stabilirea obiectivelor si indicatorilor (KPI) de performanta

✅ Sistem de evaluare a performantei (versiune simplificata)

– Propunere de format fisa evaluare
– Ghid de implementare a unei evaluari semestriale sau anuale

✅ Intocmire Regulament de Ordine Interioara

🎁 Bonusuri incluse:

📄 Sablon fisa de post + ghid complet de completare pentru pozitiile viitoare
📘 Checklist “Audit intern HR – 10 pasi esentiali”
🧠 1 ora de training intern pentru managerii de echipa
(Scop: Cum folosesc fisele de post in mod eficient pentru delegare si evaluare)

🔄 Optiuni extinse (contra cost):

  • Creare suplimentara fise de post (de la 6+)

  • Dezvoltarea unui sistem complet de evaluare a performantei (grila, scoring, feedback 360°)

💼 Format livrare:

  • Raport PDF + materiale editabile

  • Sesiune de prezentare a concluziilor (1h, online)

  • Ghid de utilizare + plan de follow-up pentru urmatoarele 3 luni

Scrie-ne la biaoffice@bia.ro sau contactează-ne la telefon: +40.372.132.431 / +40.21.319.35.82

Solicita Oferta Personalizata

    Privacy Preferences
    When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.