Pentru noi este foarte important sa impartasim experienta noastra de business, motiv pentru care am luat parte la evenimentul organizat de BNI, in data de 26 iunie, cand am sustinut o prezentare a activitatii si a modelului nostru de afacere, in prezenta a circa 40 de persoane.
Credem in ideea ca dezvoltarea in afaceri se produce prin schimbul de recomandari si experienta si ca profesionistii fac performanta atunci cand se inconjoara de profesionisti. Apartenenta la unul dintre grupurile asociatiei internationale de networking BNI ne-a oferit oportunitatea sa vorbim despre modelul nostru de business in fata celorlalti invitati, carora le-am facut cunoscute crezurile si principiile de la care nu ne abatem.
Profesionalism, pasiune si parteneriat
Principiile dupa care ne ghidam inca de la infiintare, din 1992, sunt profesionalismul, pasiunea si parteneriatul, cei trei „p” care ii ajuta pe consultantii BIA HR sa fie, de peste doua decenii, alaturi de managerii de resurse umane din Romania. Astfel, am continuat sa ne dezvoltam si am ajuns sa oferim partenerilor nostri servicii de resurse umane variate, printre care se numara recrutarea, salarizarea si administrarea de personal, asistenta pentru imigrare si munca temporara.
„Exploatarea” talentului uman aduce prosperitate, dupa cum o dovedeste chiar topul celor mai mari companii la nivel mondial, in care se regasesc nume precum Google, Microsoft sau Apple. De aceea, suntem si noi convinsi ca este importanta definirea talentului pentru o organizatie si ca identificarea si dezvoltarea potentialului antrenabil dintr-o companie reprezinta unul dintre ingredientele succesului.
Despre toate acestea si despre activitatea BIA HR am vorbit in cadrul evenimentului organizat de BNI, care aduce la un loc profesionisti din mediul de afaceri, cu scopul de a impartasi idei si experiente.
ECHIPA BIA HR