Asistenta pentru imigrare, o solutie benefica in cazul angajarii cetatenilor straini

Vremurile in care oamenii cu dorinta de a se afirma pe plan profesional se limitau doar la tara lor sau doar la localitatea natala au cam apus. In zilele noastre, lumea este mult mai deschisa la ideea de a pleca peste mari si tari pentru a profesa intr-un domeniu mult visat sau pentru a avea un job oarecare.

Astfel, astazi sunt putini cei care ezita sa plece dincolo de granitele tarii in cautarea de noi oportunitati profesionale, iar numerosi oameni din toata lumea emigreaza anual catre diferite tari pentru a lucra. Mentalitatile s-au schimbat, posibilitatile de a te deplasa sunt nelimitate si, de obicei, sunt putine lucrurile care ii impiedica pe cetatenii unei tari, indiferent de calificare, sa plece peste hotare pentru a se angaja.

Obtinerea documentelor, un proces anevoios

Cu toate acestea, oricat de permisiva ar fi legislatia unei tari cu imigrantii, exista anumite proceduri care trebuie respectate atunci cand un cetatean strain vrea sa se angajeze in alta tara decat a sa. La randul sau, Romania, care face parte acum din Uniunea Europeana, trebuie sa respecte o serie de reglementari atunci cand vine vorba de angajarea unor cetateni straini.

Acesta este contextul in care apare nevoia de asistenta pentru imigrare, pentru gasirea celor mai potrivite solutii in ceea ce priveste obtinerea documentelor necesare sederii legale a cetatenilor straini care urmeaza sa isi desfasoare activitatea pe teritoriul tarii noastre. De multe ori, procedurile de obtinere a acestor documente sunt dificile si necesita mult timp.

Specialistii vor face cea mai buna alegere

In primul rand, este nevoie de o analiza si o evaluare a documentatiei pentru a stabili care este cel mai adecvat tip de viza, precum si a nevoilor de imigrare a membrilor familiei strainilor ce se angajeaza pe teritoriul Romaniei. In al doilea rand, apare necesitatea obtinerii resedintei permanente si a cetateniei romane, a certificatelor de inregistrare si a cartilor de rezidenta. Nu in ultimul rand, trebuie gestionata relatia cu institutiile de resort.

Toate aceste proceduri necesita un consum foarte mare de timp si de energie, resurse ce ar putea fi economisite odata cu apelarea la serviciile de asistenta pentru imigrare. Totodata, in felul acesta exista garantia ca procedurile vor fi urmate in conformitate cu legislatia in vigoare si ca niciun detaliu nu este omis.

ECHIPA BIA HR

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.