Ti-ai facut griji ca nu vei reusi sa finalizezi la timp inrolarea in REGES ONLINE? Acum ai mai mult timp: termenul-limita s-a extins de la 30 septembrie 2025 la 31 decembrie 2025. Ai 3 luni in plus sa verifici dosarele de personal, sa intelegi cum functioneaza REGES Online si sa eviti eventualele sanctiuni.
Tot in aceasta perioada, e important sa acorzi atentie si altor modificari legislative: schimbarile din Codul fiscal privind regimul de scutire de la plata TVA pentru companiile mici si pragurile financiare la care o societate devine platitoare de TVA, dar si noile masuri pentru integrarea pe piata muncii a persoanelor vulnerabile. Toate aceste noutati iti pot influenta activitatea si deciziile administrative.
Descopera in acest newsletter:
-
Schimbarile organizatorice cu privire la REGES-ONLINE
-
Regulile fiscale pentru companii
-
Masurile noi care sprijina integrarea persoanelor vulnerabile pe piata muncii.
Termenul de inregistrare in REGES Online a fost prelungit prin Ordonanta de urgenta nr. 46/2025
Ordonanta de urgenta nr. 46/18.09.2025 privind modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Givernului nr. 17/2005 pentru stabilirea unor masuri organizatorice la nivelul administratiei publice centrale, precum si pentru modificarea unor acte normative, publicata in MO nr. 863/19.09.2025, face urmatoarele precizari:
Comentariu: Acest act normativ prelungeste termenul de inrolare cat si de completare si transmitere in REGES-ONLINE a elementelor contractelor individuale de munca. Astfel, termenul prelungit pana la care trebuie efectuata inrolarea in REGES-ONLINE este 31.12.2025.
Reamintim ca anterior acestei modificari, termenul de inrolare era 30.09.2025.
Cum asiguri acuratetea datelor transmise in REGES ONLINE
Pentru a evita erorile in raportare si orice forma de sanctiune din partea autoritatilor, incepe tranzitia la noul Reges Online cu auditul dosarelor de personal, pentru a verifica corectitudinea datelor existente si pentru a completa informatiile.
Echipa BIA, formata din experti certificati in legislatia muncii, vine in sprijinul angajatorilor cu serviciile de audit dosare de personal pentru a asigura acuratetea datelor ce vor fi transmise in Reges Online.
Serviciile de audit de personal presupun verificarea dosarelor angajatilor pentru a asigura conformitatea cu legislatia muncii si acuratetea datelor transmise in Reges Online.
Auditul dosarelor de personal include:
✔️ Verificarea documentelor obligatorii din dosarele angajatilor
✔️ Identificarea lipsurilor sau erorilor in acte
✔️ Asigurarea respectarii legislatiei muncii
✔️ Recomandari pentru remedierea problemelor constatate
Noi reguli fiscale pentru companii prin Ordonanta nr. 22/2025
Ordonanta nr. 22/28.08.2025 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, publicata in MO nr. 806/29.08.2025, face urmatoarele precizari:
Comentariu: Prin acest act normativ se aduce o serie de modificari si completari fiscale, printre care cele cu privire la regimul de scutire aplicabil intreprinderilor mici, modalitatea in care se determina ca o persoana e obligata la plata TVA si pragurile financiare la care o societate devine platitoare.
Integrarea persoanelor vulnerabile pe piata muncii este obligatorie, prin Hotararea nr. 711/04.09.2025
Hotararea nr. 711/04.09.2025 pentru modificarea si completarea unor acte normative in domeniul ocuparii fortei de muncă, publicata in MO nr. 823/05.09.2025, face urmatoarele precizari:
Comentariu: Hotararea modifica si completeaza unele acte normative in domeniul ocuparii fortei de munca astfel incat sa se sprijine mai bine integrarea pe piata muncii a victimelor violentei domestice si ale traficului de persoane.
Citeste si:
Cum te adaptezi noului Reges Online si de ce este util un audit al dosarelor de personal